Monday, October 13, 2008

Крумеца





Тази пролет, в една изключителна нощ на бури и смехове се запознах с един младеж на име Крум. Той се оказа фотограф и премина през Хамбург малко след като се запознахме на концерт на Уикеда в Берлин. В еуфоричната и драматична вечер той ме наснима в един стар тунел кохйто минава под Елба, сега споделям снимки с вас и ви помолвам да наминете през неговата уеб страничка ТУК
Изрично подчертавам, че не съм го питала дали мога да публикуван негови снимки но тъй като съм модел си позволявам. Ако ми се разсърди ще ги махна!

Last spring, somewhere in the middle of the fire which is still smouldering in my heart I met a boy from Bulgaria who has the beautiful ancient name Krum! He turned out to be photographer, short time later he flew to Paris from here and we got the chance to roam around Hamburg together, it was awful weather and extremely dramatic evening. Somewhere in the middle of his stay here, we went to the old Elbe tunnel and he did these photographs of me, it is long time I wanted to share them and here comes the moment. Please visit his web page HERE


5 comments:

Bla said...

Защо списваш блога си на 2 езика?

Why do you write your blog in two languages?

zlatusha said...

Защото имам англоезични приятели които наминават :) Ти ли си анонимния, който ме пита за Manson в поста за I put a spell on you?

Because I have some English reading friends coming over and I am happy to please them, it is already a year since I do it :) Are you the anonymous comment on "I put a Spell on you post"?

Bla said...

Не съм бил аз. Избягвам да съм анонимен.

It wasn't me. I avoid anonymity.

Graeme Wilson said...

lovely photo's zlatusha!

i'll only post in english, as my keyboard only understands english fingers... ;)

Anonymous said...

You are such a beautiful girl, zlat! great pics!
Kristine